ראש מועצה בגליל חשף: הדרישה המוזרה של סמוטריץ'

מוטי הלפרין No Comments on ראש מועצה בגליל חשף: הדרישה המוזרה של סמוטריץ'

ראש מועצת מטה אשר חשף בכנסת פרטים משיחתו עם שר האוצר סמוטריץ' על מענק למפוני הצפון: "הוא אומר לי 'מי זה גלנט? הוא פוליטיקאי, אני לא מקבל ממנו הוראות'. שאלתי אותו אז ממי אתה רוצה הוראות? 'מאלוף פיקוד צפון'. עד אתמול דיברתם על זה שלקחו לכם את הסמכות ופקידים קובעים לכם, עכשיו מבקשים מפקידי צה"ל הוראות?"

צילום: דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משה דוידוביץ', ראש מועצת מטה אשר (הגליל המערבי), תקף בחריפות את שר האוצר בדיון בוועדת ביקורת המדינה בכנסת וחשף: "גלנט ביקש מסמוטריץ' לתת מענק רענון למפוני יישובי הצפון – שר האוצר סירב. התקשרתי לסמוטריץ', הוא אומר לי 'מי זה גלנט? הוא פוליטיקאי, אני לא מקבל ממנו הוראות', על שר הביטחון, הוא אומר לי 'הוא פוליטיקאי'. שאלתי אותו אז ממי אתה רוצה הוראות? 'מאלוף פיקוד צפון'. לא הבנתי, הדרג המדיני הבכיר מקבל הוראות מאלוף פיקוד צפון? הוא מסדר את העניינים? עד אתמול דיברתם על זה שלקחו לכם את הסמכות ופקידים קובעים לכם, עכשיו מבקשים מפקידי צה"ל הוראות?".

בדיון הוועדה לביקורת המדינה בראשות ח"כ מיקי לוי, בנוגע להיערכות להגנת העורף מפני איום טילים ורקטות, עלה כי בתקציב המדינה שאושר בשבוע שעבר לא נכנס כל תוספת עבור מיגון יישובי הצפון. בנוסף עלו פערים משמעותיים בהערכה כמה תושבים מהצפון התפנו עצמאית – הרשויות: קרוב ל-30 אלף. הערכה מנתוני פיקוד העורף: כ-6000 איש.

יו"ר הוועדה ח"כ מיקי לוי קורא ליישם את החלטת הממשלה לפינוי תושבים עד 5 ק"מ בצפון, "המינימום שהממשלה לא תחזור בה מהחלטה שהתקבלה. תושבים לא יכולים לקיים שגרת חיים כשאין להם את הצרכים הבסיסיים".



0 תגובות